طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی ورزشی:

خیلی از مواقع فکر می‌کنیم که ورزش کردن روی چمن طبیعی گزینه جذابیه،
با این حال دلایل منطقی دیگه‌ای هم برای استفاده از چمن مصنوعی ورزشی و حتی جایگزین کردنش با چمن طبیعی وجود داره.
در ابتدا باید گفت چمن‌‌های مصنوعی ورزشی در طی ۲۰ سال گذشته راهی بسیار طولانی را طی کردند
تا امروز بتونند در بین ورزشکاران مخصوصاً بازیکنان فوتبال به محبوبیت برسند.
و جالبه بدونید چمن‌ مصنوعی ورزشی در کشور ما بین بازیکنان فوتبال، تنیس، گلف و پیت بال بسیار محبوب هستند.

چمنزار اسپرت در این قسمت سعی داره تا با ارائه مطالبی متفاوت راهنمای شما برای لذت بردن از ورزش روی چمن‌های مصنوعی ‌باشه،
پس لطفاً قبل از اینکه اقدام به خرید چمن مصنوعی ورزشی داشته باشین مطالب این بخش را با دقت مطالعه کنید

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب به صفحه چمن مصنوعی ورزشی سایت چمنزار مراجعه کنید.

  • parmisoft parmisoft
  • ۰
  • ۰

حقوق توسعه‌دهنده وردپرس: میانگین آن، به علاوه این که چگونه حقوق خود را افزایش دهیم؟

ممکن است حقوق برای بعضی افراد یک تابو باشد، اما اگر یک توسعه‌دهنده وردپرس هستید یا داشتن کاری به عنوان توسعه‌دهنده وردپرس را در نظر دارید، دانستن این که حقوق توسعه‌دهنده وردپرس چقدر است و دیگران به عنوان چه‌قدر کسب می‌کنند جهت به حداکثر رساندن قدرت درآمد خود مهم است.

پس بیایید راجع به این راز صحبت کنیم. بیایید در خصوص میانگین حقوق توسعه‌دهنده وردپرس صحبت کنیم. سپس شما خواهید دانست که دقیقا چه‌قدر ارزش دارید (و چگونه می‌توانید بیشتر پول در بیاورید).

برای این که خوب به این موضوع بپردازیم، آن را به دو بخش تقسیم می‌کنیم.

در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به داده‌ها از سایت‌های شغلی و پلت‌فرم‌های فریلنسینگ تا این موارد را بیاموزیم:

  • میانگین حقوق توسعه‌ دهنده وردپرس برای شغل‌های تمام وقت
  • نرخ‌های فریلنسینگ برای توسعه‌دهنده وردپرس چه‌قدر هستند
  • حقوق توسعه‌دهندگان وردپرس در مقایسه با دیگر توسعه‌دهندگان چگونه است؟ (توسعه‌دهندگان دروپال یا جوملا)


سپس وقتی مقادیر میانگین را پوشش دادیم، راهنمایی‌هایی در خصوص افزایش حقوق شما خواهیم داشت تا بتوانید خود را به سمت درست منحنی زنگی حقوق هدایت کنید.

اما در ابتدا چند هشدار…

محاسبه تک مورد «حقوق توسعه‌دهنده وردپرس» کار سختی است

مواردی هستند که می‌توانند این اعداد را تغییر دهند. در ابتدا از آن‌جایی که وردپرس بسیار محبوب است (در حال حاضر ۳۲ درصد وب را سایت‌های وردپرس تشکیل می‌دهند)، افراد بسیار زیادی هستند که برچسب «توسعه‌دهنده وردپرس» را با خود حمل می‌کنند.

برای مثال، تفاوت هست بین توسعه‌دهندگان وردپرس، و اجراکنندگان آن.

توسعه‌دهندگان آن‌هایی هستند که به طور مستقیم با کدها کار می‌کنند و به دنبال ساخت راه‌حل‌ها هستند، در حالی که اجراکنندگان بیشتر به دنبال استفاده از آن راه‌حل‌ها و تبدیلشان به سایت‌هایی برای مشتریان هستند.

اما بسیاری افراد، هر دوی آن‌ها را توسعه‌دهنده وردپرس تلقی می‌کنند. به خصوص زمانی که صحبت از فریلنسینگ باشد.

سپس طبیعت جهانی وردپرس نیز هست که کار را پیچیده‌تر می‌کند. توسعه‌دهندگان و فریلنسرهایی در سرتاسر دنیا هستند که یعنی جغرافیا، نقش پررنگی در میانگین درآمدها ایفا خواهد کرد. به خصوص زمانی که صحبت از نرخ‌های فریلنسرها باشد.

به طور کلی موارد زیادی وجود دارند که میانگین را منحرف می‌کنند، پس زمانی که به دنبال داده هستید، این موارد را در ذهن داشته باشید.

چیزی که سایت‌های شغلی در خصوص میانگین حقوق توسعه‌دهنده وردپرس می‌گویند

برای این بخش، داده‌های حقوق توسعه‌دهنده وردپرس را از سایت‌های محبوب شغلی جمع کرده‌ایم.

در تمام این سایت‌ها، ما برای میانگین حقوق توسعه‌دهنده وردپرس از ایالات متحده آمریکا استفاده می‌کنیم. به طور مشخص دیگر کشورها یا حتی ایالات خاصی در آمریکا، با این میانگین متفاوت خواهند بود:

  • Glassdoor: 68224 دلار (منبع)
  • Indeed: 59987 یا ۸۴/۲۸ دلار به ازای هر ساعت (منبع)
  • ZipRecruiter: 71019 دلار (منبع)
  • Payscale: 50447 دلار برای توسعه‌دهندگان وب وردپرس (منبع)
  • SimplyHired: 62164 دلار (منبع)
  • Neuvoo: 68250 دلار (منبع)

این اعداد را کنار هم بگذارید و میانگین ۶۳۳۴۸ دلار را برای توسعه‌دهندگان تمام وقت وردپرس در آمریکا به عنوان یک کل به دست خواهید آورد.

داده در خصوص نرخ‌های فریلنسینگ برای توسعه‌دهنده وردپرس چه می‌گوید؟

بسیاری از توسعه‌دهندگان وردپرس فریلنسرها هستند، نه کارمندان تمام وقت.

در اینجا ما داده‌هایی را از بازارهای محبوب فریلنسینگ جمع آوری می‌کنیم.

برخلاف حقوق‌های تمام وقت، لزوما یک میانگین اینجا وجود ندارد. در عوض محدوده غالب توسعه‌دهندگان فریلنس وردپرس را در هر پلت‌فرم پیدا می کنیم.

همچنین این اعداد نیز جهانی هستند. چرا که اکثر سایت‌های فریلنس، فریلنسرهایی از سرتاسر جهان دارند.

نرخ‌های فریلنسینگ توسعه‌دهنده وردپرس در بازار عمومی

منظور از عمومی اینجا بازارهای بزرگ فریلنسینگ مانند Upwork، Freelancer، People Per Hour و موارد دیگر است.

هر کسی می‌تواند در این بازارها ثبت‌نام کند و در واقع هیچ فرآیند ارزیابی وجود ندارد تا مشخص شود چه کسی می‌تواند خود را توسعه‌دهنده وردپرس بنامد.

در اینجا دو نکته داده‌ای وجود دارد…

اول این که با توجه به مقاله‌ای از upwork، میانگین حقوق توسعه‌دهنده وردپرس فریلنس در پلت‌فرم آن‌ها، در محدوده‌ای بین ۲۰ تا ۱۰۰ دلار است.

دوم، ما نگاهی انداختیم به مطلب مفیدی در People Per Hour  که فریلنسرها را بر اساس نرخ‌هایی که دریافت می‌کنند طبقه‌‌بندی کرده است.

حقوق توسعه‌دهنده وردپرس

از بین ۳۷۶۸ فریلنسری که با جست‌وجوی کلیدواژه «توسعه‌دهنده وردپرس»‌ نمایش داده می‌شوند، طبقه‌بندی نرخ‌ها به این شکل است:

  • ۶۷ درصد به ازای هر ساعت کمتر از ۱۵ دلار دریافت می‌کنند.
  • ۲۴ درصد به ازای هر ساعت بین ۱۵ تا ۳۵ دلار دریافت می‌کنند.
  • ۷ درصد به ازای هر ساعت بین ۳۵ تا ۶۰ دلار دریافت می‌کنند.
  • ۲ درصد به ازای هر ساعت بیش از ۶۰ دلار دریافت می‌کنند.

بازارهای تخصصی شده برای فریلنسینگ

اعداد بالا در بازار عمومی فریلنسینگ خیلی خاص به شمار نمی‌روند. در واقع ما باید با بریجت موافقت کنیم، این نرخ‌ها خیلی هم جذاب هستند! 🙁 اما اگر به بازارهای تخصصی شده فریلنسینگ نگاهی بیندازید، کمی بهتر می‌شوند.

برخلاف محیط باز upwork یا people per hour، این بازارها پیش از آن‌ که فریلنسرها در آن‌ها اجازه داشته باشند به دنبال کار بگردند، باید تست شوند.

در نتیجه ورود به این بازارها سخت‌تر است. اما اگر تست‌ها را پشت سر بگذارید، نرخ‌ها خیلی بهتر به نظر می‌رسند.

در ابتدا می‌توان از Codeable نام برد. حداقل نرخی که در Codeable می‌بینید ۶۰ دلار در ساعت است. همچنین Codeable می‌گوید که نرخ‌های آن‌ها بین ۶۰ تا ۹۰ دلار در ساعت متغیر است.

سپس CodementorX وجود دارد. جایی که میانگین نرخ ساعتی توسعه‌دهنده وردپرس به طور جهانی بین ۶۱ تا ۸۰ دلار است:

حقوق توسعه‌دهنده وردپرس

یا اگر جست‌وجوی خود را تنها به آمریکای شمالی محدود کنید، میانگین به ۸۱ الی ۱۰۰ دلار به ازای هر ساعت می‌رسد (می‌توانید افزایش کوچکی را بین افرادی که بیش از ۱۴۱ دلار می‌گیرند ببینید که همین میانگین را افزایش داده است).

حقوق توسعه‌دهنده وردپرس

امیدواریم تصویر کلی را اینجا دریافت کنید. در بخش بعد در این خصوص بیشتر خواهیم گفت…

حقوق توسعه‌دهنده وردپرس در مقایسه با توسعه‌دهندگان دروپال و جوملا

اینجا حقیقت تلخی در خصوص اعداد حقوق توسعه‌دهنده وردپرس و دیگر توسعه‌دهندگان وجود دارد:

بین توسعه‌دهندگان پلت‌فرم‌های اصلی مدیریت محتوای متن باز (یا به طور کلی توسعه وب)، توسعه‌دهندگان وردپرس معمولا پایین‌تر از بقیه قرار می‌گیرند.

رایان سولیوان از سایت WP Site Care این موضوع را خوب جمع‌بندی کرده است (کل زنجیره توییت‌ها ارزش خواندن دارند):

«جالب است! «وردپرس» را به تقریبا هر جست‌وجوی شغل توسعه‌دهنده اضافه کنید و می‌بینید که حقوق‌ها به طور معجزه‌آوری ۳۰ درصد افت می‌کنند. آیا می‌دانید چرا؟»

این اختلاف چه‌قدر بد است؟ اینجا آمار فوری برای توسعه‌دهندگان دروپال و جوملا آمده‌اند.

دروپال

  • Indeed: 99082 دلار در مقابل ۵۹۹۸۷ دلار برای وردپرس (منبع)
  • Glassdoor: 83399 دلار (منبع) در مقابل ۶۸۲۲۴ دلار برای وردپرس

و نرخ‌های توسعه‌دهندگان فریلنس دروپال در people per hour نیز به این شکل هستند:

  • ۳۶ درصد کمتر از ۱۵ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۶۷ درصد است
  • ۳۵ درصد بین ۱۵ تا ۳۵ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۲۴ درصد است
  • ۱۹ درصد بین ۳۵ تا ۶۰ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۷ درصد است
  • ۹ درصد بیش از ۶۰ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۲ درصد است

جوملا

  • Glassdoor: 89774 دلار (منبع) در مقابل ۶۸۲۲۴ دلار برای وردپرس

و نرخ‌های توسعه‌دهندگان فریلنس جوملا در people per hour نیز به این شکل هستند:

  • ۴۰ درصد کمتر از ۱۵ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۶۷ درصد است
  • ۳۵ درصد بین ۱۵ تا ۳۵ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۲۴ درصد است
  • ۱۶ درصد بین ۳۵ تا ۶۰ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۷ درصد است
  • ۸ درصد بیش از ۶۰ دلار در هر ساعت دریافت می‌کنند در حالی که این عدد برای وردپرس ۲ درصد است

تام مک‌فارلین پست خوبی در خصوص بررسی بعضی از دلایلی دارد که چرا توسعه‌دهندگان وردپرس ممکن است کمتر از هم‌‌رده‌های خود در دروپال و جوملا دریافت کنند.

نحوه افزایش قدرت درآمد به عنوان یک توسعه‌دهنده وردپرس

خب، حالا می‌دانید که دیگران چگونه حقوق دریافت می‌کنند. اما دانستن این که حقوق دیگران چه‌قدر است پول بیشتری برای شما به همراه ندارد!

پس چطور می‌توانید مقدار پولی که به عنوان یک توسعه‌دهنده وردپرس دریافت می‌کنید را افزایش دهید؟ و به طور کلی می‌خواهیم ببینیم حقوق توسعه‌دهنده وردپرس چطور افزایش می‌یابد.

خواه پایین‌تر از میانگین‌ باشید و خواه در حال حاضر پول خوبی به دست می‌آورید، در ادامه راهنمایی‌هایی در خصوص این آمده که چطور درآمد خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده وردپرس افزایش دهید.

نکته: این راهنمایی‌ها بیشتر بر فریلنسینگ تمرکز دارند. چرا که گزینه‌های شما به عنوان یک کارمند تمام وقت کمی محدودتر هستند.

۱-قیمت‌های خود را بالا ببرید. واقعا به همین راحتی است.

بله به نظر می‌رسد که فکر زیادی پشت این راه وجود ندارد، اما خوب است که به یاد داشته باشید عادت کردن به راه‌های قدیمی یا احساس این که با افزایش نرخ‌هایتان مشتری‌های خود را از دست می‌دهید، آسان است.

با این حال این‌ها موراد جالبی در خصوص افزایش نرخ‌های شما هستند:

در ابتدا شگفت زده خواهید شد که دیگران حاضرند چه مبالغی را به شما پرداخت کنند (فقط باید از آن‌ها بخواهید!).

دوم این که کار کردن با مشتریانی که حاضرند مبالغ بیشتری بپردازند معمولا آسان‌تر است.

کمی به دور از منطق است، درست است؟ فکر می‌کنید کسی که بیشتر پرداخت می‌کند سخت‌‌تر خواهد بود، اما کسی که کمتر پول پرداخت می‌کند صبورتر و مهربان‌تر است.

اما هر کسی که مقیاس دریافت خود را بالا برده می‌تواند این را به شما بگوید، کار کردن با مشتریانی که بیشتر هزینه پرداخت می‌کنند معمولا بسیار آسان‌تر است.

می‌توانید به طور سیستماتیک این کار را انجام دهید:

  • برای هر درخواست مشتری که به شما می‌شود، کمی نرخ خود را بالاتر ببرید.
  • به این کار ادامه دهید تا به نقطه مطلوب مورد نظر خود برسید.
  • اگر نیاز است، زمانی که نقطه مطلوب را پیدا کردید نرخ‌های خود را برای مشتریان موجود بالا ببرید. س

برای این که هضم قیمت‌های شما برای مشتریان ساده‌تر شود، روی ارزشی که ایجاد می‌کنید تمرکز کنید، نه قمیت. این همیشه راه خوبی برای بازاریابی خود در هر نوع کسب‌وکار فریلنسینگی است.

۲-در حوزه خاصی از وردپرس متخصص شوید

یکی از بهترین‌ راه‌ها برای افزایش حقوق توسعه‌دهنده وردپرس این است که در یکی از حوزه‌های خاص ودرپرس متخصص شوید. به جای این که یک توسعه‌دهنده وردپرس باشید، یک «توسعه‌دهنده WooCommerce» یا یک «متخصص در سایت عضویت» شوید.

بله، با این کار مجموعه مشتریان بالقوه خود را کاهش می‌دهید. اما بازاریابی خودتان و بالا بردن نرخ‌ها بسیار ساده‌تر می‌شود.


برای مطالعه ادامه ی متن به حقوق توسعه‌دهنده وردپرس در بلاگ پارمیسافت مراجعه کنید.

  • parmisoft parmisoft
  • ۰
  • ۰

ده دلیل برای این‌که صنعت مخابرات به CRM نیاز دارد

مشتری‌های راضی نظراتشان را بیان می‌کنند ولی مشتری‌های ناراضی هم این کار را انجام می‌دهند. درواقع داستان‌های خدمات مشتری‌های ناراضی، خبرشان دو برابر داستان‌های خدمات مشتری‌های راضی به گوش همه می‌رسد. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که پیشرفت‌ها و پسرفت‌های شرکت‌ها و مسیر‌های شغلی از طریق رسانه‌های اجتماعی مثل لینکدین، یلپ و اینستاگرام صورت می‌گیرد. رقیب‌ها همیشه به‌اندازه یک کلیک با ما فاصله دارند و موانع ورود به بازار به حداقل رسیده‌است. وجود چنین رقابت شدیدی، هر کسب‌و‌کاری را مجبور می‌کند تا برای مقابله با این چالش‌ها ابزارها و راه‌کارهایی را به‌کار گیرند.

نرم‌افزار مدیریت روابط مشتری (CRM) تعامل‌هایی که هر فردی با مشتری‌های بالقوه برقرار می‌کند را دنبال کرده و تحلیل می‌کند. این نرم‌افزار، اطلاعات را متمرکز، ایمن و ساده‌تر می‌کند تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر شود. نرم افزار CRM در مخابرات می‌تواند به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای افزایش میزان فروش و بهبود روابط مشتری عمل کند. در این بخش، چگونگی آن را توضیح داده‌ایم.

افزایش میزان فروش

گسترش کسب‌و‌کار

تحلیل رقابتی

فراهم‌کردن چشم‌اندازی برای آینده

افزایش جذب مشتری

ارائه انتظارات همیشگی

مدیریت اطلاعات مشتری

فراهم‌کردن بازخوردی سریع

مدیریت فعالیت‌های بیشتر با در دست‌داشتن اطلاعات کمتر

به حداقل رساندن ریسک

۱- افزایش میزان فروش

نیازی به گفتن نیست که بیشتر فروشنده‌ها ترجیح می‌دهند به مسئولیت‌های مهم قبلی خود مسئولیتی اضافه نکنند. درحالی‌که تمرکز آن‌ها باید بر تولید و اجرای فعالیت‌های فروش باشد، نرم افزار CRM در مخابرات اغلب به‌عنوان عامل حواس‌پرتی و ابزاری برای مدیریت مراقبت‌ها به‌شمارمی‌رود. در واقع این دیدگاه، ارزشی که نرم افزار CRM در مخابرات می‌تواند ارائه کند را کم می‌کند.

همان‌طور که تاس گروپ گزارش کرده‌است، تقریباً ۶۷ درصد فروشنده‌ها در هر ماه سهمیه خود را از دست می‌دهند.‌ هم‌زمان با این مسئله، ۶۵ درصد از فروشندگانی که از نرم‌افزار موبایل CRM استفاده کردند، سهمیه خود را دریافت کرده‌اند. به‌طور خلاصه، نرم‌افزار مفید CRM باعث افزایش فروش مخابراتی می‌شود.

صنعت مخابرات به‌خاطر نرخ بالای کاهش معروف است. نرخ بالای کاهش باعث افزایش هزینه هر سفارش، تأخیر چرخه پردازش و خدمات بی‌کیفیت مشتری شده و به عبارتی دیگر باعث کاهش سود می‌شود. سفارش‌های بدون خطا و فرآیند‌های اعتبار که مثل مواردی است که CRM آن‌ها را ارائه می‌کند، می‌تواند نرخ کاهش را پایین بیاورد.

۲-گسترش کسب‌و‌کار

جستجو برای مشتری‌های احتمالی فقط وظیفه فروشنده نیست؛ این وظیفه شامل انواع اقدام‌های خودکار و دستی در کانال‌های متعدد است.‌ CRM در مخابرات نسبت به فرآیندش یکپارچه عمل می‌کند. این سیستم به کارمندان کمک می‌کند تا مشتری‌های احتمالی‌شان را از طریق سمینار، کنفرانس، نمایشگاه‌های تجاری و وبینار افزایش دهند، همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا آن‌ها را از طریق لیست ایمیل‌ها و بازدید‌کننده‌های سایت پیدا کنند و به مدیران این امکان را می‌دهد تا این اطلاعات مشتری‌ها را برای فروشنده‌ها بفرستند تا پیگیری‌ها به‌سرعت انجام شوند و این درحالی است که کسب‌و‌کار بر اساس رضایت مشتری‌های بالقوه کار می‌کند.


نرم‌افزار CRM در مخابرات


CRM همچنین کارمندان مخابرات را به سمت فرصت‌های بیش‌فروشی و فروش مکمل هدایت می‌کند. به‌علاوه می‌تواند برای بهبود بهره‌وری مورد استفاده قرار گیرد تا فرصت‌های مهم‌تر را برای مشتری‌هایی که در الویت قرار دارند، افزایش دهد.

۳-تحلیل رقابتی

از دیگر مواردی که در موضوع نرم افزار CRM در مخابرات باید به آن پرداخت، تحلیل رقابتی است. صنعت مخابرات هم بسیار متمرکز و هم رقابتی است.‌ شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که برای جذب مشتری از قدرت‌های مالی برخوردار هستند. تحلیل رقابتی برای هر کسب‌و‌کاری که می‌خواهد موفق شود امری ضرورری است.‌ نرم افزار CRM در مخابرات کمک می‌کند تا از طریق فراهم کردن مروری بر حقوق تساوی برند، کانال‌های توزیع‌کننده، خدمات پس از فروش و حق انحصاری مشتری، تحلیل رقابتی را مدیریت کند. شرکت‌ها از طریق استفاده از تحلیل رقابتی می‌توانند فرآیند‌ها و شیوه‌های‌شان را استاندارد کنند.

۴-فراهم‌کردن چشم‌اندازی برای آینده

نرم افزار CRM در مخابرات می‌تواند به‌عنوان «چشم‌اندازی برای آینده» محسوب شود. CRM علاوه‌بر این‌که یک بررسی کوتاه از داده‌های گذشته ارائه می‌کند، می‌تواند روندها و رویدادهای آینده را که بر سود و حاشیه سود تأثیر می‌گذارد، پیش‌بینی کند. رهبران کسب‌و‌کار می‌توانند از طریق اطلاعاتی که از CRM به‌دست آورده‌اند، شاخص‌های رهبری را مشاهده کنند. آن‌ها می‌توانند داده‌هایی در مورد تغییر در نسل مشتری‌ها احتمالی، ارزش داده‌های خطی و فرصت‌های از دست‌رفته را مطالعه کنند تا مشکلات مهمی که بر سود و زیان تأثیر دارد را متوجه شوند.

در ضمن، مدیران مستقیم فروش می‌توانند از این اطلاعات برای پیگیری فعالیت‌های هر فروشنده یا کل افراد تیم استفاده کنند. می‌توان از این روش برای مشخص‌کردن زمان رخ‌دادن احتمالی مشکلات و اثر آن‌ها بر سود استفاده کرد. این مشکلات شامل نرخ گفت‌و‌گوهای مشتری‌های احتمالی، تماس‌های مشتری و فرصت‌های از دست‌رفته می‌شود.

فرصت‌های دیگر چشم‌اندازی برای آینده به‌وجود می‌آورند که ناشی از توانایی تخمین زمان صرف‌شده در تماس‌های تلفنی، بهره‌وری در فروش‌های موفق و نظارت بر رشد سریع می‌شود. بازاریاب‌های حرفه‌ای می‌توانند از داده‌ها برای پیگیری فعالیت‌های بازاریابی وبررسی احتمال موفقیت یا شکست تلاش‌ها استفاده کنند.

۵-افزایش جذب مشتری


نرم‌افزار CRM در مخابرات


یک سیستم بدون نقص CRM به اطلاعات اجازه می‌دهد تا راحت‌تر و سریع‌تر در شرکت جریان داشته‌باشند. نتیجه چنین فعالیت‌هایی فراتر از نمایندگان رضایت‌مند فروش است؛ همچنین این فعالیت‌ها به معنی افزایش میزان فروش، مشتری‌های راضی‌تر و سود و زیان است که محاسبات انجام‌شده نشان می‌دهند که شرکت‌هایی که پیاده‌سازی CRM در آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده‌است، شاهد افزایش سود از ۲۵ درصد به ۹۵ درصد بوده‌اند (اغلب می‌توان این درصد را به تعداد کمتر ساعت‌های هدررفته و ساعت‌های اضافه‌کاری نسبت داد) و همچنین برنامه‌هایی با سازماندهی بهتر داشته‌اند. همچنین در هر یک از بخش‌های شرکت، داده‌ها از نزد کارمندان تغییرمکان داده‌اند. زمانی‌که کارمندان مفیدتر هستند و رضایت بیشتری دارند، از توانایی بیشتری در به‌دست‌آوردن مشتری برخوردار هستند. با انجام این کار، سود شرکت افزایش می‌یابد.

۶-ارائه انتظارات همیشگی

زمانی‌که راه‌کاری پیدا می‌کنید که درست عمل می‌کند بهترین کار این است که کپی از آن ایجاد کنید. احتمالاً، رهبران شرکت ایده‌ای نسبتاً مشخص دارند که نشان می‌دهد که چگونه می‌خواهند از طرق تکرار خدمات مشتری به تعامل با آن‌ها برسند.‌ یک کسب‌و‌کار با تکرار خدمات، راهنمایی برای تجربه‌هایی عالی و همیشگی از خدمات مشتری ارائه می‌دهد.

برنامه‌های CRM می‌توانند برای به‌کارگیری بهترین روش‌ها استفاده شوند که نمایندگان را از طریق مراحل مختلف تعامل‌ها راهنمایی می‌کند. الگوها به قدری حرفه‌ای ایجاد می‌شوند که کارمندان می‌دانند هر لحظه چه کاری باید انجام دهند. می‌توان جریان کاری خودکاری به‌وجود آورد تا تکرار فروش‌ها، بهترین روش‌ها را با کمترین اشتباهات اجرایی دنبال کنند.


برای مطالعه ادامه متن به نرم افزار CRM در مخابرات در بلاگ پارمیسافت مراجعه کنید.

  • parmisoft parmisoft
  • ۰
  • ۰

پرفرورش ترین و بهترین چمن مصنوعی ها

در مطلب زیر می خواهیم پرفروش ترین و بهترین چمن مصنوعی ها را بررسی کنیم.
ابتدا میخواهیم ۶ مدل چمن مصنوعی پرفروش بازار را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

صحرا

افرا

منوفیلامنت

سپیدار

فیروزه

رویال لانو 



حس چمن مصنوعی مدل صحرا

 صحرا یکی از بهترین چمن مصنوعی هایی است که پس از نصب زیبایی زیادی را نسبت به نمونه کالا دارد
این چمن پس از نصب به حالت مخملی شکل دیده میشود که برای مدیران مدارس جذابیت دارد.

چرا چمن مصنوعی صحرا

 این محصول از الیاف شرکت تنکاته هلند بافت میشود وتا حد زیادی می تواند در برابر تردد مقاوم باشد
چمن مصنوعی مدل صحرا از سری محصولات دو منظوره است که در کنار زیبایی ظاهری ورنگ مناسب مقاومت بالایی هم در برابر تردد دارد.

یک جمله در مورد چمن مصنوعی صحرا

زیبا به صرفه وبادوام برای همیشه
چمن مصنوعی صحرا پس از نصب قابلیت خط کشی زمین های بازی مورد علاقه دانش آموزان را دارا می باشد.


چمن مصنوعی مدل افرا

 

حس چمن مصنوعی مدل افرا

​این محصول با توجه به تراکم بالایی که دارد و رنگ نزدیک به طبیعی پس از نصب برای ما تداعی کننده چمن طبیعی می باشد.
چمن مصنوعی مدل افرا پرتراکم مخمل گونه است ودر هنگام تابش خورشید جلوه زیباتری دارد.

چرا چمن افرا

محصول افرا به دلیل تراکم بالا و جنس مناسب الیاف می تواند در برابر تردد مقاوم باشد،
چمنزار چمن افرا را به مدارس پیشنهاد می دهد که لطافت چمن مصنوعی برایشان مهم است
مخاطبان اصلی چمن مصنوعی افرا در کاربری آموزشی مدارس سبک (دبستان ها) و مهدکودک می‌باشد.

یک جمله در مورد افرا

دوست داشتنی و نرم ولطیف در عین حال مقاوم و پر کاربرد

چمن مصنوعی مدل منوفیلامنت

یکی دیگر از بهترین چمن مصنوعی های موجود در بازار چمن مصنوعی منوفیلامنت است.

حس چمن مصنوعی مدل منوفیلامنت

چمن مصنوعی منوفیلامنت زمانی بسیار خوش فروش بوده و امروزه هم میتواند انتخاب اول مدیران مدارس پر تردد باشد.
این چمن مصنوعی زیبا نیست اما بسیار بسیار مقاوم و پایدار در برابر کوبش وسایش است و یکی از بهترین چمن مصنوعی ها می‌باشد

چرا چمن مصنوعی منوفیلامنت

به این دلیل که وزن الیاف این چمن بالاست میتواند در برابر کوبیدگی مقاوم باشد
معمولا دبیرستان ها که حجم تردد بالایی دارند و وزن دانش آموزان نیز به نسبت مدارس دوره های دیگر بالاتر است بهتر است از چمن مصنوعی منوفیلامنت استفاده کنند

یک جمله در مورد چمن منوفیلامنت

زیبایی کم اما مقاومت بالا

چمن مصنوعی مدل سپیدار

حس چمن مصنوعی مدل سپیدار

با وجود اینکه چمن سپیدار تا به امروز مورد پسند بسیاری از مدیران مدارس بوده و در بسیاری از مدارس نصب شده
اما انگار این محصول نیاز دارد تا کامل تر شود به همین دلیل چمن مصنوعی صحرا با تغییراتی که در چمن مصنوعی سپیدار به وجود آمده متولد شده.
چمن مصنوعی صحرا کامل شده چمن مصنوعی سپیدار است که تراکم بالاتر وارتفاع الیاف بلند تر دارد (حدود ۲/۵ سانت)

چرا چمن مصنوعی سپیدار

چمن مصنوعی سپیدار ازلحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارد و میتواند برای بسیاری از مدارس ابتدایی یا متوسطه گزینه‌ای به عنوان بهترین چمن مصنوعی باشد.
چمن مصنوعی سپیدار نیز مانند دیگر محصولات ویژه مدارس از الیاف شرکت تنکاته هلند بافته شده است

یک جمله در مورد چمن مصنوعی سپیدار

باصرفه واقتصادی ودر عین حال مقاوم زیبا


برای مطالعه ادامه متن به بهترین چمن مصنوعی مراجعه کنید.

 

  • parmisoft parmisoft
  • ۰
  • ۰


بردکرامب یا Breadcrumbs چیست و چطور روی سئو تاثیرگذار است؟

شاید واژه بردکرامب (Breadcrumbs) به گوشتان آشنا باشد ولی احتمالا اطلاعاتی از آن نداشته باشید. Breadcrumbs یکی از بخش‌های مهم وبسایت است. Breadcrumbs به صورت متن‌های لینک دار ضمن این‌که به کاربران اطلاع می‌دهد که در چه بخشی از سایت هستند، به موتورهای جستجو مثل گوگل هم، در درک ساختار سایت شما یاری می‌رسانند.معنی لغوی  Breadcrumbs و داستانی که  منشأ استفاده در سایت شد.

این اصطلاح در لغت به معنی خرده نان است و قضیه استفاده این روش در سایت‌ها برمی‌گردد به داستان هانسل و گرتل:

هانسل و گرتل فرزندان یک هیزم‌شکن هستند. فقر زیاد باعث می‌شود نامادری و پدر، بچه‌ها را به جنگل ببرند و رها سازند. بچه‌ها با خرد کردن تکه‌نانی که همراه خود برداشته‌اند اقدام به گذاشتن ردی برای بازگشتشان به خانه می‌کنند …

حالا خرده‌های نان یا همان بردکرامب که در این داستان آورده شد درحال حاضر به روشی برای وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مرسوم شده. بردکرامب، متن کوتاه و لینک دار هست که معمولا بالای هر صفحه نمایش داده می‌شود. بردکرامب‌ها در هر زمان و هر صفحه سایت به شما آگاهی می‌دهند که در کجای سایت قرار دارید. مبدا همه آنها، صفحه اصلی سایت است. این ابزار در وردپرس به طور پیش فرض وجود ندارد و باید در سایت افزونه‌ی  آن را نصب کنید.

گوگل هم از بردکرامب‎ها بهره برده است. اگر برای طراحی سایت از وردپرس استفاده کرده‌اید، می‌توانید از افزونه Yoast SEO کمک بگیرید و این داده‌ها را به طور خودکار به هر صفحه اضافه کنید. موتورهای جستجو مانند گوگل این بردکرامب‌ها را در پایگاه داده‌های خود ذخیره و در نتایج جستجو نمایش می‌دهند. این قابلیت به کاربران قبل از ورود به سایت، اطلاع می‌دهد که مکان آن مطلب در آن سایت کجاست.

موارد استفاده و کاربری های breadcrumbs چیست ؟

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی : که به طور افقی بالای همه‌ی صفحه‌های سایت و در زیر عنوان و هدر سایت و به صورت سلسله مراتبی از صفحات آخر به صفحه اصلی قرار دارد به شکلی که ساختار سایت را نمایش می‌دهد. اگر در سایت از این قابلیت بهره بگیرید، مسیریابی برای کاربران و خزیدن و پیمایش برای ربات‌های موتورهای جست و جو آسان تر می‌شود. به این دلیل که  breadcrumbs برای کاربر مسیر سلسله مراتبی می‌سازد که به سادگی به صفحه اصلی سایت دسترسی داشته باشد. در بسیاری از موارد با علامت “>”  مسیر صفحه فعلی و مادر صفحه و به طور دنباله دار تا صفحه اصلی سایت ، از هم تفکیک می‌شود. مانند :

صفحه اصلی > صفحه بازدید شده > صفحه فعلی


نرم افزارها : همه نرم افزارهای مهم و محبوب از جمله مدیریت فایل مثل ویندوز اکسپلورر، فایندر، دلفین و ناتیلوس از breadcrumbs استفاده کرده اند.

دلیل استفاده از Breadcrumbs چیست ؟

دلایل قابل توجهی که برای استفاده از بردکرامب می‌توانیم نام ببریم ، ضمن این‌که این دلایل با سئو و بهینه‌سازی سایت همسو هستند :

  • موتور جستجوی گوگل مانند کاربر به بردکرامب‌ها علاقه دارد

بردکرامب‌ها باعث می‌شوند دید متمایزی توسط گوگل به ساختار سایت شود. گوگل از داده‌های بردکرامب در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کند و همین باعث تمایز ظاهری بین سایت شما و رقبا در صفحه نتایج می‌شود و کاربر این تمایز را  جذاب می‌داند و میل بیشتری برای کلیک و ورود به سایت شما پیدا می‌کند که نتیجه این اتفاق بهبود و ارتقا سئو و همچنین رتبه سایت است.


  • ارتقا تجربه کاربری توسط بردکرامب‌ها

بیزاری همه ما انسان‌ها از گم شدن سبب می‌شود وقتی وارد محیط جدید و بخصوص وسیع و دارای پیچ و خم می‌شویم به دقت اطراف را بررسی کنیم. درست مثل همین تجربه در سایت‌ها وضعیت اینگونه است. بردکرامب‌ها، تجربه کاربری را ارتقا می‌دهند و دیگر کاربر کلید Back را نمی‌زند. همه ما تجربه کاربری را از فاکتورهای باارزش سئو می‌دانیم.


  • کاهش bounce rate  توسط بردکرامب‌ها

بیشتر کاربران اینترنت دیگر به طور مستقیم و از صفحه اصلی وارد سایت‌ها نمی‌شوند و خیلی از بازدیدها از سایت‌های مختلف به طور طبیعی و از راه نتایج موتورهای جستجو صورت می‌گیرد. منظور این است که هر صفحه از سایت شما به عنوان یک ورودی می‌تواند در صفحه نتایج موتور جستجو قرار گیرد. در صورتی که کاربر در صفحه ورودی سایت به آنچه می‌خواسته نرسیده است، باید او را به دیگر قسمت‌های مرتبط با آن صفحه هدایت کنید.

به وسیله بردکرامب‌ها می‌شود پیشنهادهای جایگزینی به کاربر داد و bounce rate وبسایت را به طور چشمگیری کاهش داد.هدایت کاربر به صفحه اصلی سایت بهتر است تا  اینکه او سایت را ببندد و به موتور جستجو برود.

Breadcrumbs چطور روی سئو اثر می‌گذارد:

بردکرامب‌ها به نوعی لینک بیلدینگ را رعایت می‌کند و روی بهینه‌سازی سایت اثر مثبت و برای موتورهای جست و جو مناسب است. افزونه  Yoast وردپرس، پیش فرض قابلیت فعال‌سازی Breadcrumbs را دارد.

انواع Breadcrumbs:

  • بر اساس سلسله مراتب (Path یا مسیر):

بردکرامب‌هایی که بر اساس مسیر در سایت تعبیه شده‌اند، به کاربر نشان می‌دهد صفحه‌ای که در آن وجود دارد از صفحه اصلی سایت چه مسیر یا صفحاتی را طی می‌کند. از این مورد بیشتر استفاده می‌شود و به طور معمول در بالای صفحه‌های سایت قرار دارد. مانند :

صفحه اصلی > صفحه بازدید شده > صفحه فعلی

بردکرامب


  • بر اساس ویژگی (Atrribute  یا خصوصیت) :

بردکرامب‌هایی که بر اساس ویژگی در سایت پیاده می‌شوند طبق ویژگی‌های صفحه طراحی شده. این ویژگی‌ها ثابت نیستند و توسط فیلتری که در دسترس کاربر قرار گرفته، کار می‌کنند که با انتخاب یک یا چند فیلتر توسط کاربر تغییر می‌کنند. این نوع بردکرامب‌ها بیشتر در سایت‌های فروشگاهی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. مانند:

صفحه اصلی > دسته بندی محصول > برند > سایز > رنگ.


  • بر اساس مکان (Location) :

این نوع بردکرامب، جای دقیق کاربر در ساختار درختی سایت نمایش می‌دهد و بیشتر در سایت‌هایی استفاده می‌شود که به صورت سلسه .مراتبی،سطح بندی شده اند و ثابت هستند. کاربرد این نوع بردکرامب بیشتر برای سایت‌هاییست که محتوای زیادی دارند


  • بر اساس تاریخچه (History):

این نوع بردکرامب طبق سابقه از بدو ورود کاربر به سایت تا صفحه فعلی را به کاربر نشان می‌دهد. به عنوان مثال کاربری از صفحه نتایج گوگل مستقیم وارد صفحه تماس با ما سایتی شده سپس به صفحه بلاگ رفته و وارد یکی از بلاگ‌ها می ‌شود، از آنجا به صفحه اول و بعد در صفحه درباره ما حضور دارد که در این صفحه به شکل زیر نمایش داده خواهد شد :

> تماس با ما > بلاگ > نام  بلاگ > صفحه اصلی >درباره ما

مزایا و فواید استفاده از breadcrumbs:

  • ارتباط محتوا بین صفحه‌های سایت شما، به دلیل این که هر کدام از لینک‌های بردکرامب‌ها  احتمال زیاد کلمات کلیدی صفحه هستند.
  • ایجاد راه دیگر برای موتورهای جست و جو برای خزیدن (Crawl) سایت به ثبت و ذخیره کلمات کلیدی در پایگاه داده‌هایشان .
  • کاربر با وجود بردکرامب با کلیک کمتری به صفحه‌ی مد نظر می‌رسد و به جای استفاده از دکمه‌ی Back در مرورگر با کلیک روی لینک‌های بردکرامب به صفحه‌های قبل برمی‌گردد.
  • بردکرامب به نوعی یک راهنمای تصویری کلمات کلیدی موارد جست و جو شده توسط کاربر می‌باشد.
  • بردکرامب به کاربر کمک می‌کند تا سلسله مراتب هر صفحه در سایت را مشاهده کند.
  • افزایش نرخ کلیک در زمان دیده شدن در نتایج جست و جو
  • بردکرامب به کاربر کمک می‌کند تا راحت تر در سایت بگردد و به نوعی‌ای باعث زمان ماندن کاربر در سایت افزایش یابد ، همچنین افزایش ترافیک به سایت که همه‌ی اینها افزایش رتبه و بهینه‌سازی سایت را به دنبال دارد.
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از breadcrumbs  همان‌طور که قبل از این در بخش دلیل استفاده از بردکرامب گفته شد کاهش نرخ پرش سایت می‌باشد .

نقش  Breadcrumbs چیست؟

بردکرامب‌ها علاوه بر این‌که در هر لحظه، مسیر صفحات در سایت را به کاربر نمایش می‌دهند ، به بهبود سئوی سایت شما کمک می‌کند . تنها خود همین مورد اهمیت به‌سزایی دارد .

همان‌طور که گفته شد کار اصلی بردکرامب‌ها،کمک به کاربران به منظور پیشگیری از سردرگم شدن آنها در سایت و  آگاهی آنها از این که در کجای سایت هستند ، می‌باشد .

منظور از سردرگم شدن کاربر این است که وقتی کاربر وارد صفحه ی اصلی سایت می‌شود و  یک قسمت سایت مثلا بلاگ یا فروشگاه را انتخاب می‌کند و سپس وارد یکی از مطالب یا محصولات می‌شود و طی مدتی که مطالب رو مشاهده کرده ممکنه در سایت گم شود. اگر این اتفاق بیفتد و کاربر نتواند مطلبی که می‌خواسته رو پیدا کند به سرعت سایت رو ترک می‌کند و می‌بندد و به سایت های دیگر مراجعه می‌کند .

در صورتی‌که سایت شما یک فروشگاه اینترنتی باشد و از بردکرامب استفاده نکرده باشید ، احتمال گم شدن کاربر در این سایت‌ها بیشتر است و نبود این امکان منجر به ترک سایت توسط کاربر و در نهایت نتیجه مجموع این همه ترک کردن‌ها افت اعتبار سایت خواهد بود.

اهمیت بردکرامب اینجا بیشتر حس می‌شود که گوگل از Breadcrumbs به هدف سازماندهی و ساختار سایت شما در ایندکس گوگل استفاده می‌کند و اطلاعات سایت را دقیق‌تر رتبه‌بندی می‌کند و در لیست نتایج جست و جوی خود قرار می‌دهد و مهم‌تر از همه این است که اگر این کار به صورت تخصصی انجام شود ، تاثیر مثبتی در سئوی سایت خواهد داشت .



برای مطالعه ادامه متن به بردکرامب در بلاگ پارمیسافت مراجعه کنید.

  • parmisoft parmisoft
  • ۰
  • ۰

نرم افزار CRM برای فروش آنلاین(چگونه CRM می‌تواند فروش تیم فروش آنلاین را بهبود دهد)

نرم افزار CRM برای فروش آنلاین – نرم افزار CRM راهی نوآورانه برای کمک به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد تا بتواند روابط به مشتری و خط مشی فروش خود را بهتر مدیریت کنند. با کمال تأسف، آغاز این نرم افزار با سیری از مشکلات جدید همراه بود: طراحی آن پیچیده و اجرای آن هزینه‌بر و آموزش جزئیات یک سیستم کاملاً جدید به کارمندان کاملاً زمان‌بر بود. کاربران حتی بعد از آموزش طولانی‌مدت با وظایفی خسته‌کننده و تجربیاتی جورواجور مواجه می‌شدند. پس تعجبی ندارد که بسیاری از نمایندگان فروش هنوز از نرم افزار CRM متنفرند زیرا به جای اینکه این نرم افزار به وعده‌اش عمل کند فقط باعث افزایش ناامیدی در محیط کار شد.

با این حال، نرم افزار CRM جدیدی که بعد از آن ظهور کرد، اکنون رایج‌ترین شکایات کاربر را نیز برطرف می‌کند. امروزه شاهد این هستیم که علاوه بر سایر کابردها نرم افزار CRM برای فروش آنلاین هم ارائه می‌شود . این سیستم‌های جدید هم فروش الکترونیکی و هم فروش شرکت‌های فیزیکی را بیشتر کرده‌اند. در زیر توضیح می‌دهیم که چگونه چنین کاری می‌کنند.

 

 

توسعه یک مدل کسب‌وکار موفق

قدرتمندسازی نماینده‌های فروش

ساخت یک پرتال خدمات مشتری موفق

افزایش سود

کاهش ازهم‌گسستگی واحد فروش و کارمندان

ارائه فرصت‌های بازاریابی هدف

کاهش هزینه فروش آنلاین


 
 

۱-توسعه یک مدل کسب‌وکار موفق

نرم افزار CRM برای فروش آنلاین به خاطر داده‌هایی که ارائه می‌دهد مفید است. هر چه باشد افراد نمی‌توانند داده‌ای که در اختیار ندارند را تجزیه و تحلیل کنند. در CRM های قبلی، افراد باید خودشان به‌صورت دستی وارد فهرست شماره تلفن‌ها می‌شدند؛ کاری که زمان زیادی می‌برد به همین خاطر کارایی‌شان اثر منفی می‌گذاشت. در صنعتی که همه باید مثل خرگوش تند بروید و مثل لاک‌پشت نباشید، این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز شود.

CRM های این دوره، با ادغام اپلیکیشن‌هایی که کسب‌وکار‌ها از قبل دارند، جمع‌آوری داده را خودکار کرده‌اند. تجارت الکترونیکی به صورت آنی داده‌هایی مثل اسپردشیت ها، ایمیل‌ها و تقویم‌ها را گرد هم می‌آورند تا از اطلاعات موجود در آن‌ها بینشی به دست بیاورند. همزمان، نمایندگان فروش و مدیران آن‌ها بینش‌های مفیدی کسب می‌کنند و با استفاده از آن‌ها در لحظه تصمیم‌های مهمی می‌گیرند.

با به دست آوردن اطلاعات درست در زمان درست، تیم‌های فروش در جلسه‌های فروش، زمان بسیار کمتری روی بحث درمورد اتفاقات می‌گذارند و در عوض بر استراتژی‌هایی متمرکز می‌شوند که به اهداف شرکت کمک می‌کنند. مدیران همه را در فرایند گزارشات فروش و به‌روزرسانی اطلاعات مشتری دخیل می‌کنند و با این روش می‌توانند ببینند که آیا عملکرد آن‌ها در راستای انتظارات مشتریان است یا خیر؛ با این کار می‌توانند کارمندانی که برای ارتقا در شرکت آماده هستند را نیز شناسایی کنند.

CRM ها همچنین ابزارهای فراوانی دارند که بله تیم‌های فروش کمک می‌کند کارآمدتر باشند؛ مواردی مانند فایل‌های شخصی، الگوهای ایمیل، گزارش‌های شخصی و آنالیز داده که به کارمندان راه آسانی برای افزایش توانایی‌های کاری‌شان ارائه می‌دهند. علاوه‌براین، به مدیران راه کارآمدی برای ارزیابی عملکرد افراد می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند ناحیه‌هایی که جای پیشرفت دارند را شناسایی کنند.

 

۲-قدرتمندسازی نماینده‌های فروش

در تجارت الکترونیک، نرم افزار CRM برای فروش آنلاین باید بینشی ارائه دهد که مدیران و فروشندگان با تکیه بر آن فرایند فروش را بهبود بخشند. قبل از روی کار آمدن CRM های کارآمد، صرف‌نظر از وقت و پولی که شرکت‌ها صرف آموزش، ارزیابی و به‌روزرسانی این سیستم‌ها می‌کردند، مجبور بودند از برنامه‌های نرم افزاری بیشماری استفاده کنند تا همگام با کسب‌وکارهای دیگر پیش بروند.

اکنون CRM ها می‌توانند اطلاعات را به‌صورتی قابل‌فهم مرتب و تصویرسازی کنند. این امکان، باعث می‌شود مدیران و فروشندگان بتوانند تصمیم‌های درستی در کسب‌وکارشان بگیرند. در این مسیر، تیم‌ها ابزارهایی کمکی هستند که پیگیری میزان پیشرفت به سمت اهداف و بازبینی عملکرد را ممکن می‌سازند. کارمندان فروش که اکنون دیگر این اطلاعات را در دست دارند، دیگر نیازی نیست حدس بزنند در بازبینی عملکرد چه اتفاقی خواهد افتاد یا ندانند چگونه باید برخلاف محدوده‌های فروش ارزیابی کنند.

علاوه‌براین، نماینده‌های خدمات مشتری فقط با یک کلیک به اطلاعاتی مانند فهرست موجودی، تاریخچه خرید مشتری و پیش‌زمینه پرداخت آن‌ها دست پیدا می‌کنند. سپس می‌توانند از داده‌هایی مثل تاریخچه خرید یا جستجوی گوگل مشتریان، برای فروش جانبی یا پیش‌فروش محصولات به مشتریان استفاده کنند. همچنین در مدل کسب‌وکار B2B می‌توانند این اطلاعات را در مذاکره‌های خرید با مشتریان به کار بگیرند.

 

۳-ساخت یک پرتال خدمات مشتری موفق

داشتن یک CRM الکترونیکی به نمایندگان فروش کمک می‌کند بین خدماتی که کسب‌وکار ارائه می‌دهد و نیازهای مشتریان، بیشتر ارتباط برقرار کنند. همچنین بدون گرفتن وقت کارمندان، ارتباط با مشتریان را ممکن می‌سازد و نیز بر پایه اطلاعاتی که دارد در لحظه پاسخ‌هایی برای آن‌ها ارائه می‌دهد.

 

نرم افزار CRM برای فروش آنلاین

 

یک سیستم CRM با همه جنبه‌های یک کسب‌وکار ترکیب و به‌صورتی یکپارچه ادغام می‌شود زیرا همه نهادها باید بتوانند برای ارتباط با هر مشتری از CRM استفاده کنند. به علاوه نمایندگان فروش هم از طریق پلتفرم‌های ابری به اطلاعات و از راه دور به اطلاعات ضروری دسترسی دارند و وقتی فروشندگان اطلاعات بیشتری داشته باشند، ارائه تجربه مشتری فوق‌العاده آسان‌تر می‌شود. یک مجموعه داده قدرتمند، اهمیت این اطلاعات را بیشتر نشان می‌دهد و بدین وسیله به فروشندگان کمک می‌کند معامله‌های فروش بیشتری را به سرانجام برسانند. بنابراین در حالی که نرم افزارهای CRM به بیشتر روابط آنلاین فردی رسیدگی می‌کند، مدیران روی مشکلات دیگر تمرکز می‌کنند.

 

۴-افزایش سود

بیشتر مشتریان احتمالی بعد از هفت تا نه دقیقه تعامل با یک برند، آن را خریداری می‌کنند. با این حال بیشتر نمایندگان فروش بعد از تنها سه تعامل با مشتری دست از تلاش برای فروش برمی‌دارند. ایجاد یک برنامه استراتژیک برای ارتباط دائم با مشتریان بالقوه، احتمال سپرده شدن به دست فراموشی را از بین می‌برد.

نرم افزار CRM برای فروش آنلاین برای طراحی چنین برنامه‎ای به شرکت‌ها کمک می‌کند و راه را برای برقراری تعامل‌هایی باکیفیت با مشتریان هموار می‌سازد. همچنین اولویت‌بندی فرصت‌ها و مدیریت آن‌ها را با یک فرایند فروش ساختاریافته آسان‌تر می‌کند؛ فرایندی که از ارتباط اولیه با وبسایت تا انتهای معامله فروش و حتی بعد از آن را پوشش می‌دهد.

 

برای مطالعه ادامه متن به نرم افزار CRM برای فروش آنلاین در بلاگ پارمیسافت مراجعه کنید.

  • parmisoft parmisoft